26.2.2015

Kesää kohti hiljenee

Elämässä tulee muutoksia ja näin on myös minun elämässäni.

Sain tietää syksyllä, että elämäni tulee muuttumaan melkoisesti sillä elämääni tulee lapsi.
Tällä kertaa ei puhuta karvaisesta lapsesta, vaan ihan ihmisestä :)

Pikkuisen ihmeen olisi määrä tupsahtaa tänne heinäkuussa.
Tästä syystä rottalassani hieman hiljenee.
Kasvatusta en missään nimessä kokonaan lopeta, mutta eläinmäärä minulla kotona tulee vähenemään jonkin verran. Näin ollen poikueita ei loppukesästä ja syksyllä tule syntymään yhtä paljon, kuin tähän mennessä.

Lisäksi etsinkin nyt luotettavia sijoituskoteja, jotka voisivat auttaa minua jotta saisin pidettyä kasvatuksen käynnissä. Jokainen sijoitettu yksilö on tärkeä ja yhdenkin eläimen sijoittaminen auttaa minua todella paljon!
Jos olisit valmis ottamaan sijoitukseen edes yhden eläimen, niin ota rohkeasti yhteyttä!
Ensi sijaisesti etsin sijoituskoteja etelä-pohjanmaan alueelta, mutta ei muutkaan paikat ole poissuljettuja esim. pk seudulle on menossa muutama yksilö ja kyyditykset saa aina jotenkin järjestettyä.

On ollut aivan mahtavaa huomata, kuinka auttavaisia rottaihmiset ovat olleet!
Ihmiset jotka itse kasvattavat ja joilla on omatkin eläimet hoidettavana, ovat ottamassa avosylin minun eläimiä itselleen hoitoon. En voi muuta sanoa kuin KIITOS, ette uskokkaan kuinka suuri apu teistä on mulle! Olette te vaan niin rakkaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti